Bijeenkomsten
Colofon
Aanmelden
PowerPoint optimaal gebruiken bij je kennisclip?
Klik hier voor de korte online cursus
Zo ga je aan de slag met programmatisch toetsen
Dat wil ik
Amber onderzoekt.. Blended learning bij TP met Mark Bouwman
Naar de podcast
Previous
Next
Alle (47)
Didactiek (19)
DLO (3)
Leeromgeving (4)
Praktijkverhalen (22)
Tools (11)
Thema’s
Kwaliteitsscore
Kwaliteitsscore
Datum
Naam
Populariteit
Oplopend
Aflopend
Didactiek
Blended Learning FMR – Een kijkje achter de schermen bij onderwijsontwerp en professionaliseringsbijeenkomst van TP
Practice what you preach: vanuit het project blended learning FMR organiseerde Toegepaste Psychologie (TP) de plenaire bijeenkomst op een blended manier. In deze bijeenkomst presenteerde TP hun onderwijsontwerp en opzet van de eerstvolgende professionaliseringsbijeenkomst.
23-02-2023
Praktijkverhalen
Amber onderzoekt.. duurzaamheid in het onderwijs met Rick Schellingerhout
In deze podcast editie gaat Amber van 't Veen (net afgestudeerd aan de opleiding Creative Business!) in gesprek met Rick Schellingerhout. Rick is actief in de deelraad, het FMR netwerk Duurzaamheid en docent SW. Wist je dat er een Brightspace docent course is over duurzaamheid?
activeren
,
bronnen
,
course
,
kennisdelen
27-09-2022
Praktijkverhalen
Studeren in een leergemeenschap – Hoe werkt dat?
De opleiding Toegepaste Psychologie is in september 2018 begonnen met het invoeren van een nieuw onderwijsconcept. Opleiders, stagiaires en studenten vertellen over de eerste ervaringen.
cocreëren
,
leergemeenschap
,
leeromgeving
23-01-2019
Praktijkverhalen
Amber onderzoekt.. passie voor onderwijs met Lieke Andeweg (podcast)
In deze podcast vertelt Lieke openhartig over haar passie voor onderwijs en hoe het lager en het hoger onderwijs in veel opzichten best op elkaar lijken.
activeren
,
begeleiden
,
cocreëren
08-06-2022
Didactiek
Lessons learned: bijeenkomst “Blend je onderwijs”
Hoe kan Blended leren ingezet worden met als doel meer studentbinding te realiseren? Binnen dit onderwerp liepen we snel tegen een struikelblok op: hoe zet je Blended leren in als er weinig socialisatie en -binding onderling is?
activeren
,
kennisdelen
,
onderwijsontwerp
16-03-2023
Praktijkverhalen
Amber onderzoekt.. Klimaatgesprekken met klimaatcoaches Anouk en Eva
Student-assistent Amber van 't Veen is inmiddels alumnus van de FDMCI studie Creative Business. Voor FMR gaat ze nog even door en deze keer heeft ze Eva Post en Anouk Visser van TP in de radiostudio uitgenodigd om meer te horen over de HvA Klimaatgesprekken.
activeren
,
begeleiden
,
leergemeenschap
18-11-2022
Didactiek
Didactisch omgaan met ChatGPT Artificial Intelligence
Wat is ChatGPT, de artificial Intelligence tekstgenerator, en wat betekent dit voor het onderwijs? De collega's van FOO schreven er dit artikel over.
beoordelen
,
mediawijsheid
23-01-2023
Leeromgeving
OnStage en Brightspace; de verschillen en overeenkomsten
In dit artikel staan de overeenkomsten en verschillen tussen Brightspace en OnStage op een rijtje. Neem voor advies over de (didactische) toepassing contact op met de blended learning adviseurs van FMR via brightspace-fmr@hva.nl.
begeleiden
,
beoordelen
13-03-2020
Praktijkverhalen
Good practice: het opleidingsmagazine van Bestuurskunde
De afgelopen periode zijn twee interessante, nieuwe ingrediënten toegevoegd bij Bestuurskunde; een opleidingsmagazine en -podcast voor én door studenten, waarin verhalen vanuit de opleiding worden uitgewisseld.
cocreëren
,
kennisdelen
,
leeromgeving
16-06-2021
Praktijkverhalen
Amber onderzoekt.. de ideale blend met Mark Bouwman (podcast)
Mark Bouwman (docent bij TP) vertelt Amber van 't Veen (student-assistent bij FMR) over zijn ervaring met blended learning en nieuwe mogelijkheden voor verbindend kennisdelen, samenwerken en communiceren in tijden van (post-)Corona.
activeren
,
communiceren
,
kennisdelen
16-05-2022
Berichtnavigatie
←
Oudere berichten
Nieuwere berichten
→
×
Inloggen met HvA-id
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Aanmelden
×
Toevoegen aan favorieten
Je hebt nog geen lijsten, maak er eerst een aan.
Maak een lijst